söndag 27 januari 2013

Avstämning månadsdelmål

Tre månader går fort och det var åter igen dags för mina kvartalsrapporter. Denna gången har jag ökat tiden på mitt diagram så att den täcker tiden fram till mars 2014 och kurvan för utveckling stegrar vilket gör att jag måste prestera eller spara mer framöver.


Månadens mål var att värdet (värdepappersvärde + kontantsaldo) på mitt Nordnetdirektkonto skulle vara minst 172 030 kr. Förra rapporten hade jag ett värde på 159 399 kr och nu når värdet upp till 184 412 kr dvs. en ökning på 25 013 kr eller 15,7% inkl insättningar, tänk så hade det sett ut så varje kvartalsrapport.

(Off-topic: Har lite bekymmer med att få in bilder i mina inlägg då popuprutan som kommer fram när man trycker på infoga bild verkar hänga sig, är det någon mer Bloggeranvändare än jag som har eller har haft detta bekymmer? Har bara bekymret med Firefox)

Inga kommentarer: